Overslaan en naar de inhoud gaan

Aventus studenten apps

Aventus studenten app


Bij Aventus vinden we het belangrijk dat jij altijd de juiste informatie bij de hand hebt. Op Aventus Portaal staat alle informatie die jij nodig hebt voor jouw studie verzameld. Handig, zo lees jij altijd het laatste nieuws, heb jij de meest recente informatie tot jouw beschikking en kan je doorklikken naar alle systemen die jij nodig hebt voor jouw studie. 
Natuurlijk is Aventus Portaal niet alleen beschikbaar op je desktop, maar ook op via je mobiel. Download de MijnAventus app in de App store en Google play store.

Q&A MijnAventus App

Ik kan niet inloggen in de MijnAventus app

Je logt in op de MijnAventus app met jouw studentnummer en persoonlijke wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? In dat geval kun je je wachtwoord resetten. In dat geval kun je je wachtwoord resetten. Het wachtwoord kan je zelf instellen. Ga naar de pagina https://www.aventus.nl/wachtwoord en klik op de knop "Wachtwoord vergeten", vul bij e-mailadres of gebruikersnaam je gebruikersnaam in. Begint jouw gebruikersnaam met een 0, dan moet je deze weglaten.

Lukt het inloggen nog niet? Neem contact op met de Servicedesk via één van de onderstaande drie kanalen:
 

  • Telefonisch: via 088 - 283 61 11
  • Mail: servicedesk@aventus.nl
  • Live: op locatie in Apeldoorn aan de Laan van de Mensenrechten
Ik krijg een foutmelding als ik de app open

Sluit de app helemaal af en probeer de app opnieuw te openen. Werkt dit niet, verwijder dan de app en installeer deze opnieuw. Controleer daarnaast of de internetverbinding het doet. Lukt dit niet? Stuur dan een e-mail naar de Servicedesk via servicedesk@aventus.nl.

Waar kan ik terecht met tips of opmerkingen voor verbetering van de MijnAventus app?

Tips of adviezen voor het verbeteren van de app zijn natuurlijk altijd welkom! 
Ideeën kunnen per mail worden toegestuurd via communicatie@aventus.nl.

Waar kan ik de MijnAventus app downloaden?

Je kan de MijnAventus app downloaden in de Google Play Store of App Store (of zoek op MijnAventus). Na de installatie kun je inloggen met je studentnummer@student.aventus.nl en wachtwoord.


Studentinformatie Systeem | Osiris


Een van de systemen die je nodig hebt tijdens jouw studie is Osiris. Hierin vind je straks alle informatie over de voortgang van jouw studie. Je kan Osiris benaderen via jouw computer, via Aventus Portaal onder het kopje: Osiris. Osiris heeft ook een app waarin je een aantal dingen makkelijk en snel kan regelen. De Aventus | Osiris app is ook te downloaden in de stores:  App store en Google play store.

Q&A Aventus|Osiris app

Ik kan niet inloggen in de Aventus|Osiris app

Je logt in op de Aventus|Osiris app met jouw studentnummer en persoonlijke wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? In dat geval kun je je wachtwoord resetten. Het wachtwoord kan je zelf instellen. Ga naar de pagina https://www.aventus.nl/wachtwoord en klik op de knop "Wachtwoord vergeten", vul bij e-mailadres of gebruikersnaam je gebruikersnaam in. Begint jouw gebruikersnaam met een 0, dan moet je deze weglaten.

Lukt het inloggen nog niet? Neem contact op met de Servicedesk via één van de onderstaande drie kanalen:

  • Telefonisch: via 088 - 283 61 11
  • Mail: servicedesk@aventus.nl
  • Live: op locatie in Apeldoorn aan de Laan van de Mensenrechten
Ik krijg een foutmelding als ik de app open

Sluit de app helemaal af en probeer de app opnieuw te openen. Werkt dit niet, verwijder dan de app en installeer deze opnieuw. Controleer daarnaast of de internetverbinding het doet. Lukt dit niet? Stuur dan een e-mail naar de Servicedesk via servicedesk@aventus.nl.

Waar kan ik terecht met tips of opmerkingen voor verbetering van de app?

Tips of adviezen voor het verbeteren van de app zijn natuurlijk altijd welkom! 
Ideeën kunnen per mail worden toegestuurd via servicedesk@aventus.nl.

Waar kan ik de Aventus|Osiris app downloaden?

Je kan de app downloaden in de Google Play Store of App Store (of zoek op Aventus|Osiris app). Na de installatie kun je inloggen met je studentnummer@student.aventus.nl en wachtwoord.

Staat je vraag hier niet tussen?

Neem dan contact op met de Servicedesk. Dit kan op drie manieren: