Veelgestelde vragen
Klik op de vraag om het antwoord te bekijken:
- Hoe kan ik mijn privé e-mailadres doorgeven en/of wijzigen?
Student: Het privé e-mailadres dat geregistreerd staat in Osiris wordt gebruikt voor de wachtwoord oplossing. Wil je een ander e-mailadres gebruiken? Neem hiervoor contact op met de Studentenadministratie. Zij kunnen het e-mailadres in Osiris wijzigen.
Medewerkers: Het privé e-mailadres dat geregistreerd staat in HR2day wordt gebruikt voor de wachtwoord oplossing. Heb je nog geen privé e-mailadres geregistreerd? Of wil je het privé e-mailadres wijzigen?
Dit doe je door in HR2Day een wijziging door te voeren bij de Persoonlijke gegevens, op deze manier kan je ook checken of je gegevens nog actueel zijn.
- Kies in Jouw persoonlijk dossier, in de tegel Acties, voor Wijziging doorgeven
- Vervolgens kies je voor Persoonlijke gegevens
- kies dan voor Telefoon en privé mailadres en pas daar je gegevens aan
- Hoe kan ik mijn mobiele telefoonnummer registreren en/of wijzigen?
Je kunt jouw (nieuwe) telefoonnummer zelf registreren en/of wijzigen in O365. Bij “Beveiligingsgegevens” kun je jouw telefoonnummer registreren en/of wijzigen.
- Ik wil mijn privé e-mailadres en mobiele telefoonnummer niet gebruiken. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord toch vergeten ben?
Om jouw vergeten wachtwoord te herstellen via de wachtwoordoplossing is jouw privé e-mailadres of jouw mobiele telefoonnummer nodig.
Wil je deze niet gebruiken? Dan kun je alleen jouw wachtwoord laten herstellen door fysiek bij de Servicebalie aan de Laan van Mensenrechten of bij de Werkplekbeheerder op de overige locaties langs te gaan. Om zeker te zijn van jouw identiteit moet je op verzoek jouw Aventus Kaart of een geldig identiteitsbewijs laten zien.- Ik krijg de melding dat ik mijn eigen wachtwoord niet opnieuw kan instellen, omdat ik niet ben geregistreerd voor wachtwoordherstel. Wat moet ik doen?
Dit kan voorkomen wanneer er geen privé e-mailadres van je is geregistreerd in Osiris wanneer je student bent of in HR2day wanneer je een medewerker bent. Om dit op te lossen zie vraag: Hoe kan ik mijn privé e-mailadres doorgeven en/of wijzigen?
Wanneer er wel een privé e-mailadres is geregistreerd en je alsnog deze melding krijgt, neem dan contact op met de Servicedesk: 088 283 6111.